MİDİLLİ TURU 1 GECE KONAKLAMALI
ÇARŞAMBA – PERŞEMBE

1.Gün Çarşamba
Saat 08.00’da Ayvalık Gümrüğü'nün önündeki ofisimizde buluşup Gümrük işlemlerinin ardından saat 09.00 da gemiyle Ayvalık'tan Midilli'ye hareket ediyoruz.
Saat 10.30’da Yunanistan’ın üçüncü büyük adası olan Midilli'ye varıyoruz.
Midilli’nin en cazip çarsısında büyüleyici çarşı turunu yapıyoruz. Türk Camisi Türk Hamamı ve Osmanlı çarşısı Türk evleri gezintisi ile devam ediyoruz.
Güzel bir gezinti sonrası misafirlerimiz ile beraber sahil kıyısında öğle yemeği molası veriliyor.30 dakika yolculuğumuz ile eşsiz bir güzellikte olan şirin Agiasos dağ köyüne giriş yapıyoruz.
Bir saat mola sonrası otelimize yerleşiyoruz.Ufak bir dinleti sonrası akşam vakti güneş batışında saat 21.00 veya 21.30 Geleneksel ada yemekleri ve yunan dansları eşliğinde akşam yemeği ve eğlence bizleri bekliyor. Akşam yemeği tur paketinde içecekler ekstradır.

2.Gün Perşembe
Otelde açık büfe kahvaltının ardından saat 09.00’da hareket ediyoruz. Kaloni yolundan Yera körfezi ve kaloni içinden kültür gezi devamında Petra’ya doğru hareket ediyoruz.
Petra da kahve molası veriyoruz.Misafirlerimizin isteğine göre Panea kilisesisine ziyaret edilmektedir. Ziyaret sonrası çarşı turu yapılır.
Bir saat mola sonrası Molivosa hareket edilir. Molivos kalesine otobüs eşliğinde çıkıyoruz. Ziyaret bitiminde hediyelik eşya satın almak isteyenler için Molivos çarşısında zaman geçiriyoruz.Rehber eşliğinde otobüse binildikten sonra Madamados köyünde bulunan Taksiyarhis kilisesine gidiyoruz.
Çevresinde dinlenmek için konforlu rahat cafeler bulunmaktadır.Midilli merkeze doğru hareket ettikten sonra güzergahımız üzerinde öğle yemeği molası verildikten sonra Midilli merkeze iniyoruz.
Gümrük işlemlerinin ardından Free shop’taki alışverişimizi yapıp saat 18.00 de Ayvalık'a doğru demir alıyoruz. . .